Vaše tělo potřebuje určité živiny znovu sám sebe. To vyžaduje určité enzymy , vitamíny a minerály , abypřestavba proces probíhá správně. Existuje několik malých kroků, které lze ihned ke zlepšení zdraví a vzhled pokožky a vlasů .

Dietní ChangesYour tělo vyžaduje určité živiny znovu sám sebe. To vyžaduje určité enzymy, vitamíny a minerály, aby přestavba proces probíhá správně. Existuje několik malých kroků, které lze ihned ke zlepšení zdraví a vzhled pokožky a vlasů. Kožní opravy sám na docela rychlým tempem, takže můžete očekávat, že zlepšení v rámci jednoho měsíce přidáním následujícího do svého jídelníčku? VitaminMineral Dodatek: Začněte hned přidáním dobrý multi-minerální doplněk vitaminmulti-do svého každodenního jídelníčku. ? Antioxidanty: Přidejte antioxidant doplnit (A, E, C, selen nebo ekvivalentní). ? Oleje: Nahraďte salát olej s olivovým olejem okamžitě, a změnit svůj stolní olej do kokosového oleje. (Polynenasycené tuky, jako je řepkový a sójový olej běžně používaný dnes oxidovat při nižší teplotě? To znamená, že zbavit volných radikálů na tělesné teploty, které způsobují poškození buněk a urychlují stárnutí.)? Zelenina? Pokud jste již Nejste t, přidejte alespoň jednu velkou porci tmavě zelené listové zelenině a jedna porce žluté zeleniny a jeden z tmavých červených zeleniny za den. To dodá důležité enzymy, fytonutrienty, minerálů a vlákniny. Nejjednodušší způsob, jak to udělat, je trvat na jeden velký salát z římský a RIPE rajčat s mrkví na okusovat na boku? a Don? nezapomeňte používat olivový olej pro oblékání. Stlačení citronu jde pěkně s tímto, a kombinace olivového oleje a citrónu pomáhá rovnováhu jaterní enzymový funkci také. ? Vejce: Protein je životně důležité pro buněčné regeneraci. Ačkoli sacharidy vám mohou poskytnout energii, av dlouhodobém horizontu vaše tělo může použít rostlinné bílkoviny syntetizovat lidské proteiny, pouze vejce obsahují každý aminokyseliny nezbytné k obnově lidské buňky. Pokud jste alergičtí, přidat jednu nebo dvě vejce do nabídky každý den. Můžete těžké vařit a nakrájíme ho přes tento salát. ? Jogurt: Kromě bílkovin je dodává, jogurt také dodává vápník a důležité trávicí enzymy do svého jídelníčku. Přidat alespoň jednu porci živé kultury jogurt denně. To je? Je levné, to chutná a je? Je dobré pro vás? Co víc si můžete přát? Plnotučné jogurt je vhodnější, protože s nízkým obsahem tuku druh je obvykle plná potravin škrobu, na texturu a přidá prázdné kalorie. Vyhněte se druh se spoustou přidaného cukru, pokud je to možné, protože cukr má malý k žádné reálné dlouhodobé nutriční value.Hydration Vaše tělo vyžaduje odpovídající vody pohybovat živin a enzymů v těle. Jeden z prvních návyků, které potřebujete k rozvoji pije alespoň o 32 až 64 gramů čisté vody daily.SleepAlthough to? Těžké najít, odpovídající spánek je jedna z nejdůležitějších věcí, které můžete udělat pro sebe a svůj vzhled. Vaše tělo tráví většinu svého spánku regeneruje sám, přestavby buňky, vyrovnávání hladiny hormonů a mozkových chemických látek. Adekvátní spánek nejen vám pomohou dobře vypadat, pomůže vám cítit se dobře také. Neurochemicals, které kontrolují náladu a bolest úrovně jsou vyrobeny během spánku, což je důvod, proč je tolik pacientů s chronickou bolestí trpí základní poruchy spánku. Takže, i když nejste nepříčetný krásu si přáli, abyste byli, může vést k správné nálady správné perspektivy, a alespoň to vyhrál? T obtěžovat tolik. Tam je, samozřejmě, nic takového jako perfektní a je tu nic jako dobrou noc spát, aby těch otravných pochybnosti a nejistoty do perspektivy. ? Adekvátní spánek: Zvykněte dostatek spánku. Většina expertů tvrdí, sedm až devět hodin denně, je požadovaná částka. Někteří odborníci říkají, že stanovení celkové množství spánku se shoduje s přírodními 90 minut na spánkové cykly je nejlepší. To by znamenalo buď 7,5 nebo 9 hodin spánku za noc. Pět cyklů by znamenalo 7,5 hodiny, by šest cyklů je devět hodin spánku. Zkuste experimentovat s nastavením hodin pro jeden 7,5 nebo 9 hodin, v závislosti na plánu, takže můžete doplnit každý a každý spánkový cyklus přirozeně. Na druhou stranu, pokud zjistíte, že 8 hodin nebo 8,5 hodiny je to, co cítíte nejlépe, všemi prostředky, dělat to, co pro vás pracuje. ? Podřimuje: Zvykněte známe spánek. Lidé byli chtěl vzít NAP. To je důvod, proč ti z nás, kteří jsou oprávněni žít podle našeho normálního biologického cyklu miminka, malé děti a starší lidé) přijímat NAP. Lidé jsou navrženy tak, aby zdřímnutí během odpoledne. Současné studie ukazují, přirozený růst a pokles hormonů, které ukazují naprogramované se? Zdřímnout? čas v odpoledních hodinách. Že slavný odpoledne propad ISN? Jen tak nedostatek spánku v noci, nebo těžký oběd, nebo stres nebo přepracování? to je? jsou vaše instinkty kope se a říkat vám, abyste věnovali několik hodin dole čase. Zdřímnout během víkendu, pokud můžete. Místo toho, aby spal v sobotu a neděli, vstávat ve vašem obvyklém čase a pak se dvě hodiny zdřímnout v časném odpoledni. Vaše tělo vám poděkuje. A hele, když vše, co skončí dělat odpočívá v chladné místnosti se zavřenýma očima a zúčtování svůj názor, budu to? Pomůže taky.