Tento článek ukazuje, proč je vaše nedostatek spánku nebo dokonce vaší nízkou kvalitou spánku může být takže budete tlustší , než si myslíte . Je to váš důvod pro tento tvrdohlavý tělesného tuku , které zvyklý jít pryč?

Chci udělat krok dál dnes od svých běžných diskusí o různých vzdělávacích technik a výživy nápady, a podívat se na další životně důležitý prvek ve vašem životě, která hraje důležitou roli ve vašem úspěchu se svými fitness cílů. A tento aspekt je ... Jak dobře spát? Ive si všiml, že jedním z úkolů pro mnoho lidí v jejich úsilí fitness je dostatek kvalitního spánku každou noc. V případě, že jste již víte, kvalita a kvantita spánku každou noc je velmi důležité pro udržení optimální hormonální rovnováhu v těle a udržovat váš metabolismus tak vysoko, jak je to možné. Je zřejmé, to vše se promítá do štíhlejší vy, pokud jste dobře spí pravidelně. Na druhou stranu, pokud jste nikdy Zdá se, že dostatek spánku, nebo dont spát natolik dobře, aby svému tělu odpočinek a zotavení, které potřebuje, můžete se spolehnout na to, že tento nedostatek spánku je dělat si tlustší! To je v pořádku, nedostatek kvalitního spánku vytváří ukládání tuku hormonální nepořádek uvnitř vašeho těla. Faktem je, že statistiky ukazují, že většina lidí dont dostat dostatek spánku pravidelně, i dont spát tvrdě jako oni should.Aside z poruchy spánku, většina lidí prostě dont dostat dostatek spánku, protože se jen těžko zavírat své myšlenky v noci , což u nich ležel v posteli házet a soustružení s myšlenkami o stresů každodenního života fotografování přes jejich hlavy. Se to stalo vám? To byl skutečně problém pro mě osobně, ale Ive začal získat kontrolu nad to s několika tajemství Ive se naučil, a teď je obvykle docela rychle usnout každou noc. Zde jsou některé z triků, používaných Ive usnout snadněji každou noc. Některé z těchto youve pravděpodobně slyšeli dříve, ale jiné mohou být nové nápady pro you.1. Snažte se uplatnit v rámci intenzivně asi 2 hodiny, nebo tak svého normálního spaním. Nicméně, jak se pravidelné každodenní cvičení kdykoli během dne pomůže pneumatiku vás, takže můžete snadněji usnout jednou spaním comes.2. Dont snažit jít spát hladový. Na rozdíl od všeobecného přesvědčení, jen proto, že jíte po 6 nebo 7 hodin neznamená jeho bude okamžitě uložen jako blubbery tělesného tuku. Jak samozřejmostí, mnoho lidí velmi hubených, které znám jíst malé porce těsně předtím, než jdou spát, každou noc. Lehká zdravá svačina 30-90 minut před hit polštáře pomůže uspokojit svůj hlad a pomůže vám usnout snadněji. 3. Vyhněte se stimulanty jako je kofein kdykoliv po pozdní-afternoon.4. Zkuste Heřmánkový čaj mátový čaj Andor hodinu nebo dvě před spaním. Ty mají obecně relaxační účinek a může vám pomoci uklidnit v noci. Nedávno jsem našel čajový produkt nazvaný Bed Time čaj, který kombinuje heřmánku a máty v nálevových sáčcích. Přidám se jen trochu nádech surového medu a taky to combo opravdu zdá se uvolnit me.5. Zkuste muškát země, v kapslích hodinu nebo dvě před spaním. Muškát má také uklidňující účinek na tělo. Co udělat, je koupit Ive pár kol celé muškátového oříšku a používat silné mlýnek na kávu mlít je na prach. Pak jsem vyplnit prázdné kapsle s muškátovým oříškem a vzít pár každou noc. Celé dva muškátový oříšek kola zaplní kapsle pár desítek, a tak jsem je uložit do ziplock v lednici. Nejsem zcela jistý, jestli to pomůže nebo ne, ale rozhodně nemůžu ublížit, a muškátový oříšek je přinejmenším dobrým zdrojem antioxidantů taky! 6. Pokuste se vyčistit svou mysl od každodenních stresů a věci, které potřebujete udělat. To byl můj největší překážkou k překonání, aby se usnout v noci. Jedna věc, která pomáhá je použití klávesnice poznámky napište, co musím udělat další den. To mi pomáhá vyčistit mysl a ujistit, že jsem zvyklý nic zapomenout, takže jsem si odpočinout. Místo přemýšlení o můj den, nebo co musím udělat zítra, jsem prostě vymazat moje mysl čistá, a přemýšlet o tom, relaxační místo, které mě baví, jako tropické pláži, nebo ležet v houpací síti někde ve větru. Když se mi podaří udržet svůj názor na něco, relaxační takhle, a ne moje každodenní starosti, usínám rád mistrovství! Vím, že existuje mnoho dalších strategií, které lidé používají pomoci usnout, ale jsem si Id jen dát pár triky, které mi pomohly se s podrobovat si tohle. Ať se stane cokoliv, prosím, snažte se udržet přirozené ... brát drogy spánku podpory budou mít téměř vždy nepříznivé vedlejší effects.So udělej si laskavost a zatáhněte za konektor na nočních talk show nebo noční Seinfeld znovu běží (i když to dělá Kramer bezva mě!), a pokusit se spát o něco dříve od nynějška. Jasnou mysl, relaxovat a vychutnat si kvalitní spánek, který bude udržovat vaše tělo štíhlejší a jste cítit více energie naplní během každého dne. Hodně štěstí!